• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

کنسرت خیریه گروه موسیقی

کنسرت خیریه گروه موسیقی "ساچ" در فرهنگسرای نور ابهر برگزار گردید.

این کنسرت که طی سه شب در تاریخ های 16،17و 18 مهرماه به نفع بیماران مبتلا به سرطان انجمن خیریه مهرانه برگزارشد میزبان مردم هنردوست و خیر این شهرستان بود.

طی برگزاری این کنسرت که با سرپرستی هنرمند مهرانه ای حسن قره کاظمی(سفیر هنری مهرانه در ابهر) و با هماهنگی واحد انجمن مهرانه ابهر میزبان خیرین و شخصیت های فرهنگی و هنری استان بودیم از جمله استاد سعید بداغی، حاج مسعود صفری، آقای دکتر مسعود هاشم زاده و همچنین مهندس وثوق مدیرعامل مهرانه که قبل از شروع کنسرت طی تشکر از هنرمندان گروه ساچ ابراز داشتند کار خیر، موسیقی و موزیسین یک وجه مشترک دارند و آن هم آرامش بخشیدن به دل هاست. کسی که در امور خیریه قدم بر می دارد طول عمر آرامشی که دارد بسیار ماندگارتر است.

و در انتهای این برنامه انسان دوستانه لوح هایی به نماد از ستایش بزرگی و ارزش کار این هنرمندان توسط مدیرعامل مهرانه به این عزیزان اهدا گردید و همچنین به دلیل استقبال مردم ابهر این کنسرت در سانس دیگری نیز تمدید و اجرا شد تا نشانی باشد از حضور روحیه خیرخواه و فرهنگی این شهرستان.

شایان ذکر است باید از زحمات جناب آقای محمدرضا یارقلی رئیس هیئت اجرایی دفتر مهرانه ابهر و آقای مرادی مدیر اجرایی این دفتر تشکر کنیم.

 

تصاویر بیشتر...


آخرین اخبار