• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

آغاز فصل مهرورزی...

در روزهایی که همه برای به ثمر نشستن امیدهایشان لحظه شماری می کنند و منتظر افتتاح رسمی کلینیک نخصصی مهرانه هستند، هر روز خبری مسرت بخش به گوش می رسد.انگار همه می خواهند در این اتفاق فرخنده سهیم باشند.جشن عاشقانه های مهرانه در راه است...

 حال که مهر هم از راه رسیده و فصل، فصل مهرورزی است، مهرانه ای ها اولین صبح جمعه ی پاییزشان را دور هم و در کلینیک آغاز کردند.جایی که همه برای سهیم بودن در مهرورزی آمده بودند.مردم پرشورتر از همیشه و با لبخند های امید بخششان، مهرانه ای ها را همراهی کردند.
مهندس وثوق هم مانند همیشه نوید بخش خبرهای خوشی بود.مدیر عامل مهرانه، در مراسم بازدید از کلینیک، صبح امروز اعلام کرد:"فقط منتظر تاییدیه سازمان انرژی اتمی هستیم و به زودی میزبان بیماران عزیز از زنجان و حتی سر تا سر کشور خواهیم بود."مهرانه با یاری مردم و خیرین تمام تلاش خود را برای تکمیل هر چه سریع تر کلینیک انجام داده و اکنون شاهد اتفاقی بزرگ در مقوله ی مواجهه با بیماری سرطان هستیم.


کلینیک مهرانه امروز چند مهمان ویژه هم داشت.بازدید کننده هایی از خارج کشور که برای دیدن کلینیک راه زیادی را آمده بودند.اتفاقی که به قول مهندس وثوق در آینده برای انجمن عادی خواهد شد، چرا که قرار است مهرانه با مراکز خیریه خارج از کشور جلسات و هماهنگی هایی برای همکاری مشترک داشته باشد.

 به امید روزی که مهر مهرانه ای ها جهانی شود.

 


آخرین اخبار