• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

نشست هیئت مدیره با حضور دکتر کوهساری و جناب آقای اربابی

صبح روز 22 خردادماه 93 مراسم بازدید از کلینیک مهرانه با حضور آقای دکتر کوهساری پزشک متخصص اطفال ساکن آمریکا که مهمان اعضای هیئت مدیره بودند و حضور جناب آقای اربابی به اتفاق همراهان برگزار شد.

در این مراسم مهندس وثوق مدیر عامل انجمن با اشاره به فعالیت 8 ساله مهرانه در استان، روند آن را رو به رشد ذکر کرده و مهمترین دستاورد آن را احداث کلینیک تخصصی سرطان شناسی عنوان نمودند. ایشان با اشاره به امکانات مهمانسرای مهرانه در تهران که جهت تسهیل در امر درمان بیماران در اختیار آنان گذاشته می شود گفتند که تنها در سال گذشته بالغ بر شش هزار و دویست بیمار از امکانات این مهمانسرا استفاده کرده اند و در حدود 49 درصد از هزینه های درمان بیماران تحت  پوشش مهرانه به آنان تقدیم شده است.

در ادامه این مراسم حاج آقا محرمی مسئول نظارت بر ساخت کلینیک با توضیحاتی در خصوص وضعیت فعلی کلینیک گفتند که پس از گذشت 19 ماه از آغاز کلنگ زنی، و هزینه ای بالغ بر حدود 14 میلیارد تومان، هم اکنون کلینیک با پیشرفت 96 درصدی گام های آخر را برای افتتاح و خدمات رسانی به هم استانیان طی می کند.

آقای گرانمایه در ادامه توضیحاتی در خصوص خرید دستگاه رادیو تراپی داده و راه اندازی آن را مشروط به اخذ مجوز از سازمان انرژی اتمی دانستند و بیان کردند نیروهای فعال در این کلینیک تماما از کارشناسان و اساتید استان خواهد بود که پس از آموزش هایی که در حال حاضر مشغول به طی آن می باشند، با آمادگی کامل به ارائه خدمات خواهند پرداخت. آقای بهاریان گزارش مالی کوتاهی از کمک های دریافتی از سوی خیرین و هزینه خدمات دارویی درمانی و تجهیزات پزشکی خریداری شده در سال 92 ارائه نمودند.

در این مراسم آقای دکتر کوهساری تمایل خودشان را برای تعامل بیشتر با انجمن مهرانه ابراز داشتند. همچنین در ادامه از آقای رسول اربابی یکی از خیرین مهرانه که هزینه مبلمان کل مجموعه را متقبل شده اند، تشکر شد .

در پایان، گروه حاضر در جلسه از تمامی قسمت های ساختمان کلینیک  و دستگاه های خریداری شده که به تازگی در آن مستقر شده اند دیدار به عمل آورده و ضمن ابراز امیدواری از تکمیل هرچه سریعتر چند درصد باقی مانده و راه اندازی کامل مجموعه، از تمامی خیرین و حامیان مهرانه تشکر کرده و برای تمامی بیماران آرزوی بهبودی و سلامت نمودند.

آخرین اخبار