• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

حضور استاد حسین علیزاده در کلینیک تخصصی مهرانه

کمتر کسی را می توان یافت که نام خالق قطعه "نی نوا" نشنیده باشد، "حسین علیزاده" نام پر آوازه ایست که در عرصه هنر و فرهنگ ایرانی همواره تجلی دارد و در عرصه های بین المللی به عنوان نامی شناخته شده است. موزیسینی بزرگ که در کشورهای مختلف جهان به اجرای کنسرت پرداخته است.

 اما این بار سخن از حضور استاد در زنجان و کنسرت به نفع بیماران مبتلا به سرطان است.

صبح روز این کنسرت،استاد حسین علیزاده به همراه نوازندگان گروه، از مرکز رادیوتراپی مهرانه دیدن کردند. در این بازدید که با استقبال آقای مهندس گرانمایه نائب رئیس انجمن مهرانه و حاج آقا محرمی مدیر اجرائی این انجمن در کنار خیرین جوان صورت پذیرفت، بخش های مختلف ساختمان در حال احداث و دستگاه رادیوتراپی مستقر در کلینیک به آنها معرفی شد.

در نشست خبری که بعد از این بازدید صورت گرفت استاد علیزاده ضمن معرفی اعضا گروه هم آوایان افزود: من و دوستان همکارم افتخار می کنیم که امروز در حضور شما خیرین نشسته ایم و تا وقتی زنده هستیم هر کمک و وظیفه ای که در قبال مهرانه احساس می کنیم باید انجام دهیم، انجام می دهیم و این تعهد و سوگند ماست.

استاد علیزاده در ادامه ابراز داشت: توصیه ام به دوستان و همکارانم این است؛ این حرکت بزرگ را ببینند و هرکدام با توانایی های خودشان تا هر وقت که زنده هستند یارا و همراه مهرانه باشند.

استاد علیزاده ضمن تشکر از مؤسسین مهرانه و ابراز عشق و محبت به خیرین جوان فعال در این انجمن در پایان گفت: من و دوستان همکارم افتخار می کنیم که امروز در حضور شما خیرین مهرانه نشسته ایم.

مشاهده تصاویر...

آخرین اخبار