• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

حضور استاد حسین علیزاده چهره های نام آشنای موسیقی ایران در زنجان

صبح امروز استاد علیزاده یکی از چهره های نام آشنای موسیقی ایران برای اجرای کنسرت در دانشگاه زنجان و به نفع بیماران مبتلا به سرطان وارد زنجان شد.علیزاده یکی از اساتید تار و سه تار ایران است و در زمینه های آهنگسازی و پژوهش در حوزه موسیقی فعالیت دارد.

حضور علیزاده با استقبال گرم اعضای هیئت مدیره مهرانه ، اعضای کانون مهر دانشگاه زنجان و نیز دانشجویان همراه بود.خانم مقیمی عضو هیئت مدیره مهرانه و نیز خانم زنده دل دبیر کانون مهر دانشگاه زنجان،ضمن خوش آمد گویی به آقای علیزاده،در رابطه با فعالیت های مهرانه و نیز کانون مهر توضیحاتی را ارائه نمودند.

آقای علیزاده نیز ضمن تشکر از استقبال مسئولین و دانشجویان،افزودند:«وجود کانون های مهر در دانشگاه ها منشا خیر و برکت جامعه است.ابتکار مهرانه در انجام کارهای فرهنگی خیرخواهانه و ایجاد کانون های مهر یکی از مترقی ترین و عالی ترین روش های گسترش فرهنگ خیریه در جامعه است. » ایشان ابراز امیدواری کردند:با توجه به میل و رغبت مردم زنجان به انجام کارهای خیر و نیز همت انجمن مهرانه برای ترویج این فرهنگ و هم سو بودن اهداف این انجمن با اهداف گروه هم آوایان،بنده و گروه هم آوایان آمادگی همکاری های متداوم با مهرانه را داریم و از این مهم استقبال خواهیم کرد.

در پایان خاتمی دبیر کمیته فرهنگی مهرانه ضمن عرض خیر مقدم و ابلاغ سلام مدیر عامل مهرانه ، اجرای این برنامه ها را در شهر زنجان فتح بابی برای برگزاری برنامه های فاخرتر و حضور هنرمندان سرشناس و محبوب در زنجان برشمردو کلیه این اقدامات را در راستای اهداف خداپسندانه و خیرخواهانه ی مهرانه عنوان کرد.

 

آخرین اخبار