• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

گرامیداشت روز پدر توسط انجمن خیریه مهرانه و کانون مهر دانشگاه آزاد زنجان

گرامیداشت روز پدر توسط انجمن خیریه مهرانه و کانون مهر دانشگاه آزاد زنجان

به گزارش خبرنگار مهرانه ، صبح روز دوشنبه 22 اردیبهشت به مناسبت گرامیداشت روز پدر مراسمی توسط انجمن خیریه مهرانه و کانون مهر دانشگاه آزاد زنجان در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد زنجان برگزار گردید.

دراین مراسم بعد از پخش کلیپی درباره روز پدر، خانم دکتر مقیمی در سخنرانی خود بیان کردند که : دیدگاه ما در مورد سرطان به عنوان یک فرصت می باشد نه تهدید، ایشان افزودند حضور مهرانه در کنار انرژی شما حاضرین این تفکر را تداعی می کند که مهرانه برابر با مرگ و اتفاقات ناگوار نیست.قابل ذکر است که در این مراسم و برای اولین بار در دانشگاه آزاد زنجان سیستم پیامکی جهت شرکت در مسابقه توسط اعضای انجمن مهرانه در سالن تعبیه شده بود. یک گروه موسیقی پاپ برای اولین بار در دانشگاه برای اجرای قطعات موسیقی به روی صحنه آمدند که این اجرا بسیار مورد استقبال دانشجویان و حضار قرار گرفت.

سپس آقای دکتر حنیفی معاون آموزشی دانشگاه به روی صحنه دعوت شد و گفتگوی صمیمانه ای در قالب صندلی داغ که شامل سوال و جوابهای کوتاه میشد با ایشان انجام شد و چند شاخه گل نیز بصورت نمادین به مناسبت روز پدر به ایشان تقدیم شد.

همچنین دکتر فیروز فر ، ریاست محترم دانشگاه ازاد زنجان به سخنرانی پرداختند و سخنانی درباره توصیف حضرت علی و مقام شامخ روز پدر ایراد کردند. ایشان هم چنین در پایان عرایض خود از بچه های مهرانه که در این مدت زحمات بسیاری کشیده و برنامه های مختلفی را در دانشگاه برگزار کردند تقدیر و تشکر کردند و پیشنهاد دادند که این برنامه ها در دانشگاه تداوم داشته باشد.

در این مراسم آقای نجاریان از اعضای هیئت امنای مهرانه بیان کردند که ایشان حضور خود را در این مراسم خوب و خاطره انگیز می دانند و ابراز خرسندی کردند که زندگی خود را وقف مهرانه کرده اندو از آغاز یک صعود مشترک بین ایران و کانادا با شعار مرگ بر سرطان در مهر ماه سال جاری با سرپرستی خودشان خبر دادند.

در پایان مراسم دکتر فیروزفر با دادن لوح تقدیر و سپاس از اقای نجاریان تقدیر کردند.                            تصاویر بیشتر...

آخرین اخبار