• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

معاون راه و شهرسازی: قول می دهم قبل از اتمام سال 92 عملیات اتمام ساخت راه مرکز رادیوتراپی به پایان برسد

معاون راه و شهرسازی: قول می دهم قبل از اتمام سال 92 عملیات اتمام ساخت راه مرکز رادیوتراپی به پایان برسد

 

روز دوشنبه 7 اسفند جلسه تخصصی سلامت و امنیت غذایی در استانداری زنجان برگزار شد.

 

اصغر وثوق با دعوت دکتر بیگلری، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و دبیر این کار گروه، در این جلسه حضور یافت.

ایشان در خصوص احداث کلینیک تخصصی سرطان و مرکز رادیوتراپی مهرانه و میزان پیشرفت 50درصدی آن طی 17ماه از آغاز احداث آن توضیحاتی ارائه داد. وی میزان هزینه ی اختصاص یافته در طول این مدت برای کلینیک را بیش از 100میلیارد ریال اعلام کرد و با ابراز امیدواری نسبت به آینده این پروژه گفت: مهرانه با عزمی راسخ برای راه اندازی فاز اول این کلینیک که همان دستگاهمرکز رادیوتراپی است، مصمم است ولی امیدواریم زیرساخت های شهری اعم از راه دسترسی مناسب، برق، گاز و آب شهری، توسط مسئولین ذیربط در اختیار مهرانه قرار گیرد.

وی به کی از مشکلات کنونی پیش روی احداث این کلینیک اشاره کرد و گفت: بدون اجرای راه دسترسی به طول 500 متر از جاده گاوازنگ تا محل کلینیک، روند بهره برداری متوقف خواهد شد، چرا که تمامی تاسیسات و انشعابات برق، آب و گاز مستلزم اجرای نهایی کدهای ارتفاعی کف این جاده و مشخص شدن محدوده آن می باشد.

پس از صحبت های مدیرعامل مهرانه، معاون سیاسی استانداری زنجان آقای شهبازی با تذکر به معاون راه و شهرسازی حاضر در جلسه، ابراز داشتند نسبت به رفع مشکل مهرانه در خصوص این امر پیگیری و اقدام سریع صورت گیرد.

سپس مهندس وثوقی، معاون اداره کل راه و شهرسازی استان، قول مساعد برای اتمام این درخواست مهم مهرانه تا انتهای سال 92 و ساخت راه دسترسی مرکز رادیوتراپی را در اولویت کاری این اداره کل عنوان کرد.

 

    

 

در پی این نشست عملیات احداث جاده مذکور از 10 اسفند شروع و طبق پیش بینی و تعهد پیمانکار "بیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجانو برآوردهای انجام شده تا پایان سال عملیات زیرسازی جاده انجام پذیرد.

آخرین اخبار