• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

اکران فیلم «هیس! دخترها فریاد نمی زنند» در دانشگاه آزاد زنجان به نفع انجمن خیریه مهرانه

اکران فیلم «هیس! دخترها فریاد نمی زنند» در دانشگاه آزاد زنجان به نفع انجمن خیریه مهرانه

عصر روز سه شنبه 13 اسفند ماه، کانون خیریه مهر دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان با همکاری انجمن خیریه مهرانه فیلم «هیس! دخترها فریاد نمی زنند» را به نفع بیماران مبتلا به سرطان تحت پوشش این انجمن اکران کرد.

این فیلم اجتماعی به موضوع آزار و اذیت دختران و سکوت ایشان که ناشی از ترس از بی آبرویی است می پردازد. فیلم «هیس!» توانست در 31امین جشنواره فیلم فجر به عنوان برنده سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران انتخاب شود و تاکنون در داخل و خارج از کشور مکررا اکران شده است. موضوع اجتماعی و تاثیرگذار فیلم در کنار بازی تحسین برانگیز بازیگران نام آشنای آن باعث ایجاد این محبوبیت شده است.

پس از پخش فیلم، «زهرا نادی» دبیر کانون مهر دانشگاه آزاد واحد زنجان ضمن خیر مقدم گویی به حضار و تقدیر از حضور آنان، گفت: استقبال خوب دانشجویان از این برنامه فرهنگی در جهت حمایت از بیماران مبتلا به سرطان باعث کمک 3میلیون و 150هزار تومانی به این بیماران شد. وی با تشکر از ریاست دانشگاه آزاد زنجان و همچنین مسئولان ذیربط در اکران این فیلم، افزود: حمایت های مسئولان دانشگاه همواره باعث دلگرمی اعضای کانون مهر بوده و امیدواریم همگی در خدمت رسانی به این بیماران موفق باشیم.

ضمن هماهنگی های قبلی با خانم پوران درخشنده کارگردان فیلم «هیس!»، ایشان به دلیل پاره ای از مشکلات و مشغله های کاری نتوانستند در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان حاضر باشند، اما از طریق تماس اینترنتی با حضار در ارتباط بودند.

ایشان در ابتدای صحبت های خود با ضمن پوزش از عدم حضور در زنجان، گفت: بسیار خوشحالم که کار سینمایی ام به عنوان یک عضو کوچک از جامعه، توانسته شما را در کنار هم برای کاری خیر جمع کند و امیدوارم این کمک شما در ایام آخر سال گره ای هر چند کوچک از مشکلات عدیده بیماران مبتلا به سرطان باز کند. وی ضمن آرزوی سلامتی برای تمامی مبتلایان به سرطان گفت: امیدوارم به زودی شاهد خبرهای خوبی از انجمن خیریه مهرانه باشیم و من نیز بتوانم در برنامه های آتی انجمن خیریه مهرانه حضور داشته باشم و از نزدیک شاهد موفقیت های خیرین باشم. ایشان با تشکر از دست اندرکاران و اعضای کانون مهر دانشگاه آزاد زنجان، افزود: امروز من نیز عضوی از خانواده بزرگ مهرانه هستم.

مشاهده تصاویر

آخرین اخبار