• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

بازدید سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زنجان از کلینیک مهرانه

عصر روز سه شنبه 6 اسفندماه دکتر بیگلری سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زنجان، حاج آقا شیرمحمدی و رحمانی روابط عمومی این دانشگاه، از کلینیک تخصصی سرطان و مرکز رادیوتراپی مهرانه، واقع در مسیر جاده گاوازنگ، بازدید کردند.

در ابتدای این بازدید، محرمی از اعضای هیات مدیره مسئول پروژه مهرانه، توضیحاتی در خصوص پیشرفت فیزیکی 48 درصدی این کلینیک و روند متناسب و رو به رشد ساخت آن ارائه کرد. وی با توجه به خیریه بودن مهرانه و تامین تمامی هزینه های این پروژه عظیم، گفت: ما طبق برنامه زمان بندی و با کمترین انحراف از آن در حال پیشرفت هستیم و امیدواریم در بهار 93 شاهد راه اندازی فاز اول و دستگاه رادیوتراپی در این مرکز باشیم.

سپس مدیرعامل انجمن مهرانه، مهندس وثوق از روند خرید دستگاه و مشکلات ارزی پیش آمده برای تحویل آن از هیات امنای ارزی توضیحاتی ارائه کرد و گفت: با توجه به همه مشکلات به وجود آمده در مسیر تحویل این دستگاه، اما با پیگیری های دکتر نهاوندیان رئیس محترم دفتر ریاست جمهور، دکتر هاشمی وزیر محترم بهداشت و دکتر علیمردانی نماینده محترم زنجان در مجلس و همچنین همیاری های تمامی مسئولان ذیربط، این دستگاه بهمن ماه وارد زنجان شده و متخصصین نصب و راه اندازی آن مشغول به کار هستند. وی یکی از دغدغه های اصلی مهرانه را مدیریت خیریه این کلینیک پس از راه اندازی عنوان کرد و گفت: امیدواریم با تدوین چارت کاری و نمودار سازمانی و شرح وظایف پرسنل، بتوانیم خدمات خیریه ای مهرانه را پس از راه اندازی این مرکز نیز به صورت کامل ادامه دهیم و از تحمی هزینه های جانبی به بیماران مبتلا به سرطان و خانواده های آنان بکاهیم. ایشان ابراز امیدواری کرد که این اقدامات در رشد و توسعه استان و افزایش سن امید در بین بیماران مبتلا به سرطان تاثیرگذار خواهد بود.

دکتر بیگلری ضمن تقدیر و تشکر از توضیحات خیرین مهرانه حرکت های مهرانه در ارتقا سطح سلامت جامعه را تا به امروز تایید نموده و گفت: پیشرفت فیزیکی کیلینیک تخصصی سرطان و مرکز رادیوتراپی مهرانه تأمل برانگیز است که نشان می دهد، ساختار حاکم بر مهرانه ساختاری اصولی و بنیان فکری مدیریتی این انجمن خیریه، نوین و مترقی می باشد.

 

آخرین اخبار