• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

حضور مدیرعامل مهرانه در جلسه هیئت مدیره محک

حضور مدیرعامل مهرانه در جلسه هیئت مدیره محک

روز دوشنبه 5 اسفند ماه، مدیرعامل مهرانه به دعوت سعیده قدس، بنیانگذار محک (موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان)، در جلسه هیات مدیره محک شرکت کرد.

در این جلسه اصغر وثوق یکی از بنیانگذاران انجمن خیریه مهرانه با بیان خلاصه ای از تاریخچه و روند حرکتی 7 ساله مهرانه، به تشریح شرایط کنونی مهرانه پرداخت و گفت: کلینیک تخصصی سرطان و مرکز رادیوتراپی مهرانه با گذشت 17 ماه از آغاز عملیات احداث آن با پیشرفت فیزیکی نزدیک به 50% همراه بوده و همچنین دستگاه رادیوتراپی نیز با مبلغ 49میلیارد ریال خریداری و تحویل مهرانه گردید. وی افزود: تمامی 2800 بیمار کم بضاعت و بی بضاعت مبتلا به سرطان که تحت پوشش مهرانه قرار دارند، توسط خیرین اداره شده و دیدگاه مهرانه برای پیشبرد اهداف کوتاه مدت و بلند مدت از ابتدای حرکتش، توکل بر خدا و اتکا به نیروهای خیر بوده است.

ایشان با ذکر خدمات ارائه شده در کمیته نیروی انسانی داوطلب، گفت: ساماندهی بیش از 10هزار خیر در 9 کمیته تخصصی با هدف خدمات رسانی با کیفیت برتر انجام گرفته است. حضور نیروهای جوان در کنار خیرین خوش نام و پیشکسوت زنجان نشان از عزم جدی زنجانی ها برای مقابله با این بیماری است.

گزارش مدیرعامل مهرانه با استقبال هیات مدیره محک مواجه شد به طوری که اعضای یکی از برترین موسسات خیریه کشور ضمن تائید فعالیت ها و همچنین رویکردهای مهرانه در موضوعات مختلف، از فعالان در این انجمن خیریه مخصوصا فکر مدیریتی حاکم بر آن تقدیر کردند.

خانم قدس ضمن تقدیر و تشکر از خدمات مهرانه در جهت رفاه حال بیماران دردمند مبتلا به سرطان، گفت: فعالیت های مهرانه اصولی و بر مبنای منطق بوده، در تمامی حالات رعایت حال بیماران را در نظر داشته است که این نکته شایسته بالاترین تقدیرهاست.

ایشان افزود: در میان خیریه های فعال کشور مخصوصا در زمینه خدمات رسانی به بیماران مبتلا به سرطان، محک و مهرانه رابطه خواهر- برادری دارند که امیدواریم با تعامل و همیاری، این رابطه در جهت رفاه حال بیماران بیش از پیش تقویت شود.

آخرین اخبار