• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

حسین رضازاده در کلینیک تخصصی سرطان و مرکز رادیوتراپی مهرانه

حسین رضازاده در کلینیک تخصصی سرطان و مرکز رادیوتراپی مهرانه

 

چهار شنبه،27 آذر ماه  مهرانه میزبان "حاج حسین رضازاده" رئیس فدراسیون وزنه برداری کشور بود.

ایشان در خلال سفر خود به شهر زنجان با استقبال گرمی پیشنهاد حضور در پروژه کلینیک تخصصی سرطان و مرکز رادیوتراپی مهرانه را پذیرفت و با حضور در این مجموعه موجب دلگرمی خیرین مهرانه شد.

در ابتدای این بازدید مهندس وثوق، مدیر عامل مهرانه، با ارائه توضیحاتی مهرانه را به ایشان معرفی نمود. سپس مهندس قاسمی مدیر پروژه ساخت کلینیک مشخصات و توضیحات کلینیک را به طور خلاصه بیان نمود.

همچنین دکتر علیمردانی نماینده محترم زنجان در مجلس شورای اسلامی، جناب آقای رحمانی مدیر کل محترم اداره تربیت بدنی استان و مهندس امیدی عضو محترم شورای شهر زنجان و پیشکسوتان ورزش وزنه برداری زنجان و هیات همراه جناب آقای رضا زاده از پروژه کلینیک بازدید نمودند.

در ادامه این بازدید آقای رضازاده ضمن آرزوی سلامتی برای همه بیماران و تقدیر و تشکر از خیرین گفت: "انشا الله بزودی شاهد بهره برداری  از این مجموعه باشیم و این پروژه بزرگ خدمات دهی برای بیماران نیازمند را آغاز کند".

در پایان به پاس یادبود و تقدیر تندیس مهرانه به ایشان تقدیم گردید و ایشان پذیرفتند از این پس به عنوان سفیر مهرانه در کنار سایر خیرین مهرانه ای در فعالیت های این انجمن مشارکت نمایند.

مشاهده تصاویر

 

آخرین اخبار