• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

گزارش سه دیدار مهم و صمیمانه - دیدار وزیر بهداشت کشور و استاندار زنجان با هیئت مدیره مهرانه ، بازدید مدیر کل آموزش پرورش استان از مهرانه

 

اعضای هیئت مدیره مهرانه با وزیر بهداشت کشور دیدار کردند
در این دیدار دکتر محسن علمیردانی ، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی به همراه مهندس وثوق و دکتر مقیمی اعضای هیئت مدیره ی مهرانه، انتصاب دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را تبریک گفته و حضور ایشان را در کابینه ی دولت یازدهم نقطه امیدواری برای جامعه بزرگ بهداشت و درمان کشور برشمردند.
در این ملاقات  مدیر عامل انجمن مهرانه به ارائه توضیحاتی در خصوص کلینیک تخصصی سرطان و مرکز رادیوترپی که به همت این انجمن در استان زنجان در حال احداث است پرداخت و مسائل انجمن و مشکلات انتقال دستگاه رادیوتراپی مورد تبادل نظر قرار گرفت. وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: امروزه سرطان یکی از مشکلات جامعه امروز بشری است،  که موسسات خیریه نقش مهمی را در ارائه خدمات به بیماران ایفا می کنند.
در ادامه ی این دیدار دکتر قاضی زاده هاشمی ضمن مساعدت و همکاری با انجمن مهرانه طی دستوری کتبی با اشاره به  رفع مشکل انتقال دستگاه رادیوتراپی بر اقدامی فوری برای رفع مشکلات انتقال دستگاه رادیو تراپی تاکید کرد.

دیدار اعضای هیئت مدیره انجمن مهرانه با استاندار
پنج شنبه مورخه11/7/92  مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره انجمن مهرانه مهندس انصاری استاندار زنجان در محل استانداری دیدار نمودند.
در این دیدار که با هدف تبریک انتصاب استاندار و بهره گیری از نظرات ایشان صورت پذیرفته بود مدیر عامل انجمن با بیان توضیحاتی در خصوص فعالیت های انجمن مهرانه در استان و مشکلات آن  بیان کرد: فاز اول کلینیک تخصصی سرطان و مرکز رادیوتراپی مهرانه تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید که بخش عمده ای از مشکلات بیماران مبتلا به سرطان استان را بهبود می بخشد.
در ادامه ی این نشست مشکلات ارزی در انتقال دستگاه رادیوتراپی  و لزوم تسریع در ساخت راه دسترسی به کلینیک مورد بحثو تبادل نظر قرار گرفت. استاندار زنجان نیز با ابراز خرسندی از فعالیت های انجمن در استان مساعدت و همکاری خود را در حمایت از انجمن مهرانه اعلام کرد.
بازدید مدیر کل آموزش و پرورش استان از دفتر مهرانه
پنج شنبه 11 مهر ماه مدیر کل آموزش و پرورش استان از دفتر مرکزی مهرانه واقع در شهرک انصاریه بازدید کردند. وی در این بازدید با فعالیت های انجمن مهرانه در استان وهمچنین  اعضای کمیته فرهنگی انجمن آشنا شد.

 

آخرین اخبار