• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

سال 91 به همراه شما

 

سال 91 را همراه و هم قدم با شما طی کردیم...

در فصل آغازین سال بازارچه خیریه مهرانه میزبان شما بود و مهربانی های شما را به بیماران رساند.

خرداد ماه با بیماران در اردوی مهرانه واژه امید را صرف کردیم و نشان دادیم سرطان با همه مشکلاتش پایان زندگی نیست.

در فصل تابستان و ماه رمضان عزیز، محبت را در قالب سبد خانوار به دست بیماران رساندیم و در شب های قدر همراه و همنوا با شما، سلامتی همه بیماران را از درگاه خداوند مسئلت کردیم.

شهریور ماه در نمایشگاه دولت مهر و نمایشگاه کتاب زنجان حضور پرشور شما را به نظاره نشستیم.

در پاییز هزار رنگ، به دستان شما بهاری شدیم و عملیات عمرانی کلینیک تخصصی سرطان و مرکز رادیوتراپی مهرانه را آغاز کردیم.  با همیاری اداره کل آموزش و پرورش توانستیم بیش از 180 هزار بروشور آموزشی را در سطح مدارس استان زنجان توزیع کنیم. در کنسرت گروه موسیقی ماهور در شهرستان خدابنده و ابهر همراه با جوانان برومند آن دیار میزبان محبت های شما بودیم و در ایام سوگواری سالار شهیدان مهرانه پذیرای نذورات خیرین بود.

و اما در زمستان گرمای وجود خیرین را بیش از پیش احساس کردیم و توانستیم قرارداد دستگاه رادیوتراپی با هزینه ای بالغ بر 3 میلیارد تومان را به پشتوانه شما امضا کنیم.

 در پایان سال نیز دانشجویان و جوانان مهرانه ای دست از کار نکشیدند : سیمنار آموزشی سرطان، امید، زندگی با حضور آقای دکتر آزمندیان در دانشگاه آزاد زنجان، پخش فیلم یه حبه قند با حضور کارگردان (جناب آقای سیدرضا میرکریمی) و بازیگران این فیلم در دانشگاه زنجان و دو برنامه کنسرت موسیقی ایرانی با حضور جناب آقای علیرضاقربانی؛ نتیجه این تلاش ها بود که همگی با استقبال بسیار پرشور همشهریان نوعدوستمان برگزار گردید.

امروز در نقطه ای قرار داریم که 2400 بیمار مبتلا به سرطان را در سطح استان زنجان تحت پوشش خود درآورده ایم. با کمک های شما ماهیانه 110میلیون تومان به این بیماران نیازمند کمک کرده ایم و از طرفی نیز با توجه به هزینه های سنگین دارو و درمان، در احداث کلینیک تخصصی سرطان نیز به پیشرفت 15درصدی دست یافته ایم.

تمامی این گام های بلند در مسیر انسان دوستی فقط با همراهی تک تک شما خیرین میسر بوده است.

متشکریم

به امید استمرار همراهی و همدلی شما در حرکت به سمت تعالی انسانی در سال 92 ....

 

 

آخرین اخبار