• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

بازدید امام جمعه محترم زنجان از پروژه در حال احداث کلینیک تخصصی سرطان و مرکز رادیوتراپی مهرانه

بازدید امام جمعه محترم زنجان از پروژه در حال احداث کلینیک تخصصی سرطان و مرکز رادیوتراپی مهرانه

روز پنج شنبه مورخ 28دی ماه، آیت الله خاتمی با حضور در کارگاه عمرانی پروژه احداث کلینیک تخصصی سرطان و مرکز رادیوتراپی مهرانه، از پیشرفت کار این پروژه بازدید کردند.

در این بازدید که اعضای هیات مدیره مهرانه و پرسنل اجرایی پیمانکار و نظارت این پروژه نیز حضور داشتند، در ابتدا آقای مهندس قاسمی نماینده شرکت مهندسین مشاور گنو به ارائه گزارشی از مختصات و مشخصات ساختمان و سازه ای این پروژه پرداختند.  پس از ایشان آقای مهندس پارسا به عنوان پیمانکار این پروژه، نحوه انجام کار تا این لحظه و میزان پیشرفت عملیات فیزیکی ساختمان پروژه را توضیح دادند.

سپس آقای مهندس وثوق مدیرعامل مهرانه با اشاره به تعداد 2294 پرونده تشکیل یافته در مهرانه و افزایش روزافزون تعداد بیماران،‌ضمن مقایسه آماری بین مهر ماه سال جاری و سال 90 اعلام کردند: «مردم خیر زنجانی در مهر ماه امسال،‌ 103 میلیون تومان به مهرانه کمک مالی کرده اند،‌که در قیاس با مدت مشابه سال قبل 42درصد رشد داشته است، اما میزان کمک های مهرانه به بیماران تحت پوشش در همین مدت 114درصد رشد کرده است». وی افزود: «این رشد کمک ها به بیماران ناشی از افزایش میزان کمک مردم خیر و حسن اعتماد آنان به مهرانه بوده است در حالیکه در همین مدت مهرانه عملیات اجرایی کلینیک تخصصی سرطان را نیز آغاز کرده و همچنین توانسته در هفته گذشته با امضای قرارداد خرید دستگاه رادیوتراپی مبلغ یک و نیم میلیارد تومان نیز بابت قسط اول آن پرداخت کند».

ایشان با اشاره به خرید سایر دستگاه های این کلینیک و از طرفی افزایش نیاز بیماران به کمک های مالی، گفت: «امیدواریم کمک های خیرین در سایر شهرستان های استان زنجان نیز شامل حال مهرانه شود، چرا که ساخت این کلینیک نیازمند همت همگانی است».

در ادامه آیت الله خاتمی امام جمعه زنجان با اشاره به اهمیت کار خیر، فعالیت های مهرانه را به عنوان نماد انسان دوستی در جامعه امروز زنجان نامیدند. ایشان با ذکر اسامی تعدادی از معتمدین و خیرین زنجانی حاضر در راس امور مهرانه و همچنین حضور نیروهای خیر جوان، پرانرژی و فعال در این خیریه، آن را نشان دهنده پویایی و مشارکت همگانی مردم زنجان در امور خیریه و علی الخصوص در کمک به بیماران مبتلا به سرطان دانست.

نماینده ولی فقیه در استان معرفی مهرانه و بازگویی اهداف و تشریح اقدامات آن را با استفاده از تبلیغات موثر و هدفمند در جذب کمک های بیشتر مالی مفید دانست و گفت: «مهرانه باید از تمامی ظرفیت های اطلاع رسانی و تبلیغی استان در جهت فعالیت های خداپسندانه و انسان دوستانه خود استفاده کند».

امام جمعه زنجان در پایان ضمن تاکید بر راستی و درستی راه پیموده شده توسط مهرانه، آرزوی سلامتی برای همه بیماران علی الخصوص بیماران مبتلا به سرطان و توفیق روز افزون برای اعضای مهرانه را از درگاه خداوند متعال مسئلت کردند.

پس از این نشست صمیمی در محل احداث کلینیک تخصصی سرطان، همه اعضای حاضر در جلسه، به کارگاه کلینیک تخصصی سرطان رفته و از نزدیک بازدیدی از میزان و نحوه فعالیت این پروژه داشتند.

برای مشاهده ادامه تصاویر اینجا کلیک کنید.

آخرین اخبار