• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

توافقنامه خرید دستگاه رادیوتراپی

ای که دستت می رسد کاری بکن                             پیش از آن کز تو نیاید هیچ کار

به گزارش روابط عمومی مهرانه، موافقتنامه اولیه خرید دستگاه رادیوتراپی روز سه شنبه مورخ 19 دی ماه به امضای مهرانه رسید.

این موافقتنامه ما بین انجمن خیریه مهرانه از طرفی و هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران در طرف دیگر منعقد می باشد. موضوع قرارداد خرید یک دستگاه رادیوتراپی از شرکت زیمنس می باشد که برآورد هزینه اولیه این موافقتنامه 30،000،000،000 ریال (معادل 3میلیارد تومان) می باشد که نصف این مبلغ در حین امضای موافقتنامه و مابقی آن یک ماه پس از این تاریخ پرداخت خواهد شد.

در ادامه این گزارش آمده است، به یاد داشته باشیم بیش از 70درصد بیماران مبتلا به سرطان در طی مسیر درمان خود به مرکز رادیوتراپی نیاز دارند، و به دلیل عدم وجود این دستگاه در استان، بیماران مجبور به مراجعه به تهران هستند، که این خود مشکلات جانبی و فشار مالی سنگینی به خانواده آنان تحمیل می کند. به همین دلیل وجود این مرکز در زنجان علاوه بر کمک به روند درمان اکثر بیماران مبتلا به سرطان، از نظر هزینه جانبی نیز به آنان کمک خواهد کرد.

هم اکنون انجمن خیریه مهرانه در سه بخش مهم و کلیدی مشغول فعالیت است. ابتدا پرداخت کمک هزینه دارویی و درمانی به بیماران تحت پوشش، دوم احداث ساختمان کلینیک تخصصی سرطان و مرکز رادیوتراپی و سوم خرید دستگاه های این مرکز توسط انجمن خیریه مهرانه دنبال می شود. لذا با توجه به آغاز عملیات اجرایی ساخت کلینیک تخصصی سرطان و مرکز رادیوتراپی مهرانه و هزینه های بالای دارویی و درمانی بیماران تحت پوشش مهرانه و افزایش روزافزون تعداد این بیماران، و از طرفی پرداخت هزینه این موافقتنامه (که اولین آن ها برای خرید دستگاه های کلینیک است)، نیازمند مشارکت حداکثری خیرین در پیمودن این مسیر طولانی می باشیم.

آخرین اخبار