• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

کانون مهر دانشگاه آزاد

 

سه شنبه مورخ 16آبان ماه دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان مهرانه ای شد.
در این روز دانشجویان خیر و بلندهمت این دانشگاه که از شهریور ماه امسال اقدام به تاسیس کانون دانشجویی مهر کرده بودند با برگزاری یک همایش 700 نفری رسما فعالیت های خود را اغاز کردند. در این همایش ابتدا سرکار خانم دکتر مقیمی رییس هیات امنای مهرانه با خیر مقدم گویی به همه حاضرین، اولین سخنران این برنامه بودند. ایشان از لزوم وجود خیریه ها در زمینه خدمت رسانی به بیماران مبتلا به سرطان و همچنین چکیده ای از فعالیت های مهرانه در زمینه های پزشکی و درمان به ایراد سخن پرداختند. در این بخش از برنامه با پخش کلیپی از نحوه تشکیل کانون مهر و همچنین خلاصه ای از فعالیت های کمیته فرهنگی مهرانه ادامه یافت. سپس جناب آقای دکتر حنیفی معاونت محترم دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با ابراز خوشحالی از وجود چنین کانون های دانشجویی و استقبال از فعالیت های جنبی دانشجویان در محیط دانشگاه، آمادگی دانشگاه آزاد زنجان و علی الخصوص معاونت دانشجویی برای همکاری با این کانون را اعلام کردند. پس از ایشان جناب آقای مهندس وثوق مدیرعامل مهرانه با ابراز خوشحالی از فعالیت داشجویان در محیط های علمی به عنوان قشر جوان، تحصیلکرده و خوش فکر جامعه اشاره ای به برگزاری سمینار آموزشی در دانشگاه زنجان داشت و این همایش را نیز در راستای اهداف اطلاع رسانی مهرانه و گسترش فرهنگ خیریه در زنجان توصیف کرد. وی با اشاره به تاریخچه مختصری از تشکیل مهرانه و حضور چهره های سرشناس مانند پروفسور ثبوتی، آیت ا... سید محمد حسینی، دکتر نهاوندیان و آقای سیدرضا میرکریمی به عنوان نخبه های علمی، مذهبی ، فرهنگی وهنری، از تمامی دانشجویان دعوت کرد تا با حضور در مهرانه علاوه بر انجام کار نیک، همکار و همیار این بزرگان باشند. ایشان با ذکر مشکلات بیماران مبتلا به سرطان در استان و اقدامات مهرانه در جهت کمک رسانی به آنان ، فعالیت های مهرانه را تشریح کردند. همچنین وی بخش پایانی صحبت های خود را به احداث کلینیک تخصصی سرطان و مرکز رادیوتراپی مهرانه اختصاص داد و از همه دانشجویان و اساتید حاضردر جلسه خواست با ارائه کمک های مادی و معنوی خود، علی الخصوص کمک های فکری، مهرانه را در رسیدن به این هدف بزرگ همراهی کنند. در بخش بعدی برنامه گروه موسیقی دانشجویی ماهور که از دانشگاه زنجان در این همایش حاضر شده بودند به هنر نمایی پرداختند. آخرین سخنران این برنامه نیز سرکار خانم مقدمی بیمار بهبود یافته بود. ایشان با اشاره به سختی بیماری و هزینه های سرسام آور آن، نیاز بیماران مبتلا به سرطان را به کمک های دیگران بسیار ضروری دانست. وی افزود مهرانه نه تنها به حق توانسته کمک های نقدی مردم را مدیریت و در اختیار بیماران قرار دهد بلکه از هر کمک غیر مادی دیگر اعم از برگزاری برنامه های متنوع برای بیماران مانند کلاس های یوگا یا اعزام به سفر مشهد دریغ نکرده است. ایشان هم اکنون در صحت و سلامت کامل به سر می برد و این خود نشانی است بر این که سرطان پایان زندگی نیست.
همچنین در بخش بعدی همایش مراسم قرعه کشی در بین حاضرین انجام شد که به تعدادی از دانشجویان از طرف دانشگاه کمک هزینه تحصیلی پرداخت گردید.
در پایان نیز خانم قربانی مسئول کانون دانشجویی مهر از زحمات و تلاش های معاونت محترم فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان، جناب آقای مهندس قنبری و سایر همکاران شان و کمیته فرهنگی مهرانه و موسسه ماهان تقدیر و تشکر کردند.
 
 
دانلود کلیپ مهرانه و کانون مهر
آخرین اخبار