• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

نشست مشترک اعضای کانون خیریه مهر دانشگاه زنجان با مدیر عامل مهرانه91/4/15

پنجشنبه همزمان با میلاد مسعود امام زمان (عج) ، دانشجویان و اعضای کانون خیریه مهر دانشگاه زنجان جلسه ی مشترکی با مدیرعامل مهرانه برگزار کردند.

در ابتدای این جلسه آقای علی محرمی دبیر کانون خیریه مهر با معرفی اعضای این کانون و تشریح اهداف آن ، کانون خیریه مهر را معرفی کردند. در ادامه ایشان با تشکر از آقای سید کمال موسوی اولین دبیر کانون و موسس آن نسبت به شرح اقدامات صورت گرفته در این مجموعه از زمان تاسیس آن پرداخت. وی برگزاری جشن روز کودک ، پخش فیلم سرود کریسمس و همکاری در برگزاری نمایشگاه و بازارچه خیریه مهرانه که در اردیبهشت ماه برگزار شد ، از عمده فعالیت های آن برشمرد. محرمی افزود: هم اکنون همکاری کانون خیریه مهر با دانشگاه زنجان در بالاترین سطح خود قرار دارد. در ادامه ایشان با تشریح برنامه های آتی کانون ، گفت: با توجه به اهداف 4گانه فرهنگی ، آموزشی ، پیشگیری و جذب کمک های مردمی ، این کانون در نظر دارد با نصب بنرهای اطلاع رسانی ، آموزشی و پیشگیری در محوطه دانشگاه زنجان ، هم به معرفی هر چه بیشتر کانون مهر و هم به آموزش و پیشگیری بپردازد.

در ادامه این نشست مهندس وثوق مدیرعامل مهرانه از دانشجویان و فعالیت های انجام گرفته توسط آنان مخصوصا از زحمات آقای موسوی تشکر ویژه به عمل آورد. وی با بیان اهداف مهرانه و نحوه شکل گیری و سیر مسیر آن از ابتدا تا کنون ،‌ دانشجویان را به عنوان قشر جوان ، ‌تحصیلکرده ، پرانرژی و خلاق بازوی اجرایی و اتاق فکر مهرانه برشمرد. وی با اشاره به حجم پرونده های تشکیل یافته در مهرانه و هزینه های سنگین دارو و درمان برای بیماران مبتلا به سرطان ،‌ماموریت مهرانه را بسیار مهم توصیف کرد و افزود:‌ هم اکنون احداث و راه اندازی کلینیک تخصصی سرطان و مرکز رادیوتراپی مهرانه به عنوان یکی از اصلی ترین شیوه های درمانی در بیماری سرطان که هم اکنون استان ما از آن محروم است ،‌ مهم ترین برنامه پیش روی مهرانه است. ایشان با ذکر مشکلات بیماران در سفر به تهران برای ادامه درمان رادیوتراپی و هزینه های سنگین معیشتی ،‌ راه اندازی مهمانسرای تهران را یکی از اساسی ترین راه حل ها برای این مشکل بیماران دانست.  هماهنگی برای یک نشست و همفکری اعضای هیات مدیره مهرانه با مسئولان دانشگاه زنجان و بازدید از کانون خیریه مهر ،‌ برنامه ریزی مدون برای دانشجویان سایر دانشگاه های زنجان مانند دانشگاه آزاد زنجان ، پیام نور ، آزاد ابهر و... با محوریت کمیته فرهنگی مهرانه از برنامه های پیشنهادی مهندس وثوق برای کانون خیریه مهر بود.

 

 

آخرین اخبار