• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

اردوی یک روزه مهرانه91.3.26

طبق درخواست بیماران مبتلا به سرطان تحت پوشش مهرانه برای برگزاری یک اردوی یک روزه همانند سنوات قبل دیروز جمعه مورخ 26 خرداد ماه سال 91 اعضا و خیرین مهرانه بر آن شدند تا این اردو را برپا نمایند. به همین مناسبت از 200 بیمار دعوت به عمل آمده بود.

خیّر محترم آقای کریم لویی همانند سال قبل باغ شخصی خویش را برای برگزاری این برنامه در اختیار مهرانه قرار دادند که باید از این اقدام انسان دوستانه ایشان تقدیر و تشکر ویژه کرد.

ساعت 9:30 صبح با حضور بیماران در جلوی درب دفتر مرکزی مهرانه به سمت باغ حرکت کردند. ساعت 10:30 در باغ مستقر شدند. قبل از گرم شدن هوا تعدادی از بیماران خانم مشغول بازی وسطی شده و همچنین آقایان نیز مشغول بازی سنتی چلینگ آغاج شدند. در این بازی ها حضور جوانان پر شور در کنار میانسالان و کهنسالان از نکات جالب توجه برنامه بود. صحبت های کوتاه و خیر مقدم گویی اعضای هیات مدیره مهرانه به بیماران توسط حاج محمد حدیدیان ، مهندس بیات ، مهندس محرمی و خانم دکتر مقیمی انجام گرفت. همچنین خانم مقدم از بیماران بهبود یافته و عضو مهرانه به نمایندگی از تمام بیماران تحت پوشش مهرانه از زحمات کلیه اعضا و خیرین مهرانه علی الخصوص خانم دکتر مقیمی و آقای مهندس وثوق تقدیر و تشکر کردند. اجرای گروه موسیقی که به صورت خیرخواهانه در این محفل حاضر شده بودند ، آخرین بخش از برنامه طرف صبح این اردو بود.

نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام مصطفوی اقامه شد. و بعد از نماز نیز ناهار صرف شد. لازم به ذکر است غذای این برنامه نیز توسط شرکت پارس سویچ تهیه و توزیع شد.

ادامه برنامه با اجرای چند قطعه موسیقی جهت تقویت روحیه بیماران و پذیرایی میوه ادامه یافت. ساعت 16 با فراهم کردن وسایل نقلیه همگی به دفتر مرکزی مهرانه بازگشتند.

از نکات قابل ذکر در این برنامه حضور گسترده و استقبال بیماران مخصوصا بیماران بهبود یافته از این برنامه بود. ضمنا خیری به نام آقای غفاری که وسایل پذیرایی مانند آبمیوه و کیک و دوغ و ... را فراهم کرده بود ، با تعدادی از دوستان و اعضای خانواده خویش جهت انجام امور پذیرایی نیز در برنامه و تا لحظه آخر حاضر بودند. این نشان از اراده و عزم ایشان و سایر دوستان شان در خدمت رسانی به بیماران را دارد.

از دیگر حواشی برنامه اردوی یک روزه حضور خانم دکتر مقیمی با فرزند خویش در جمع بیماران و خوش و بش های دیدنی وی با آنان بود. تعدادی از بیماران ایشان را فرشته نجات خویش می دانستند.

نکته دیگر قابل ذکر این برنامه تمایل خیرین برای اجرای چنین برنامه ها را نشان می دهد. از ابتدای برنامه ریزی خیرین متعدد با مراجعه به مهرانه و تقبل هزینه های جانبی این برنامه سعی در اجرای هر چه بهتر این گونه برنامه ها که برای ارتقای روحیه بیماران است ، را دارند.

آخرین اخبار