• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

راه اندازی سیستم اتوماسیون اداری در مهرانه

راه اندازی سیستم اتوماسیون اداری در مهرانه

دفتر مرکزی مهرانه مجهز به سیستم اتوماسیون اداری شد. با توجه به انبوه مراجعه بیماران تحت پوشش انجمن خیریه مهرانه و تعدد کارهای اداری اعم از تشکیل پرونده ، تهیه فرم تاییدیه نسخه ، معرفی به داروخانه یا سایر مراکز درمانی، معرفی به مهمانسرای مهرانه در تهران جهت اسکان و سایر امور اداری و مکاتبات معمول وجود این سیستم برای تسهیل امور ضروری بود. لذا با گرفتن مشاوره از کارشناسان مجرب ، خرید سیستم مذبور توسط هیات مدیره تصویب شد. شرکت برید سامانه نوین با توجه به نیازهای مهرانه ، با همکاری و تعامل کامل با انجمن ، در اواخر سال گذشته اقدام به نصب و راه اندازی این سیستم نمود. مراحل تکمیل این سیستم و فرآیند آموزش به پرسنل دفتر مرکزی مهرانه به مرور انجام گرفت ، تا اینکه امروز انجمن خیریه مهرانه دارای یک سیستم جامع اتوماسیون اداری باشد.

لذا بدین وسیله از تمامی زحمات این عزیزان تقدیر و تشکر ویژه می گردد. امید است پرسنل و مدیریت شرکت برید سامانه نوین در سایه الطاف خداوندی ، همواره با داشتن تنی سالم ، در چنین حرکت های خیرخواهانه الگویی برای سایرین باشند.

 

 

آخرین اخبار