• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

مصاحبه ایسنا با دبیر کانون خیریه مهر دانشگاه زنجان

دبیر کانون خیریه مهر دانشگاه زنجان در گفت‌وگو خبرنگار ایسنا گفت: طی برپایی بازارچه خیریه انجمن بیماران سرطانی «مهرانه» در استان زنجان، خیرین زنجانی، بیش از 160 میلیون ریال به این انجمن کمک کردند.

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، با اشاره به این که بازارچه خیریه حمایت از بیماران سرطانی زنجان در مجتمع «سهند» برگزار شد، گفت: این بازارچه به مدت سه روز از 27 تا 29 اردیبهشت ماه امسال در قالب هفت غرفه صنایع دستی، موادغذایی، گرافیک، طراحی و نقاشی، کتاب، تئاتر و کودک و نوجوان، در زنجان برگزار شد.

وی افزود: کانون‌های خیریه دانشگاه‌های زنجان و علوم پزشکی با فعالیت دانشجویان عضو انجمن خیریه سرطانی «مهرانه» زنجان، مسئولیت برگزاری این بازارچه را برعهده داشته و محصولات و صنایع بیماران سرطانی زنجان در این بازارچه به فروش رساندند.

دبیر کانون خیریه «مهر» دانشگاه زنجان ابراز کرد: در برپایی بازارچه  خیریه انجمن بیماران سرطانی «مهرانه» در استان زنجان، 16 میلیون و 200 هزار تومان کمک خیرین  زنجانی به نفع بیماران سرطانی زنجان به صورت نقدی به انجمن «مهرانه» تحویل داده شد.

محرمی با تأکید براین که کانون «مهر» دانشگاه زنجان از آبان‌ماه سال 90 فعالیت خود را آغاز کرده است، تصریح کرد: درآمد فعالیت‌های فرهنگی – آموزشی این انجمن در قالب پخش فیلم‌های سینمای جهان و همچنین کمک‌های نقدی دانشجویان و اساتید دانشگاه زنجان به صورت مستمر در اختیار انجمن خیریه «مهرانه» قرار میگیرد.

این فعال فرهنگی خاطرنشان کرد: 62 نفر از دانشجویان خیر دانشگاه زنجان در قالب انجمن خیریه «مهر» دانشگاه زنجان فعالیت کرده و این کانون تا پایان سوم خردادماه امسال آماده ثبتنام از دانشجویان علاقه‌مند به فعالیت در این زمینه خواهد بود.

وی یادآور شد: 5 صندوق زمینی ثابت و 100 قلک کمک‌های نقدی در اتاق اساتید و کارمندان دانشگاه زنجان جهت جمعآوری کمکهای نقدی خیرین به انجمن خیریه «مهرانه» قرار داده شده است.

آخرین اخبار