• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

برگزاری بازارچه خیریه به نفع بیماران

انجمن خیریه مهرانه به همت دانشجویان دانشگاه های شهر زنجان ، مخصوصا دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ، دانشگاه زنجان و مرکز تربیت معلم شهید بهشتی، نمایشگاه و بازارچه خیریه مهرانه را از 27 اردیبهشت ماه تا جمعه 29 اردیبهشت ماه در مجتمع تجاری سهند واقع در ابتدای جاده گاوازنگ برگزار کرد.  تمامی درآمدها و فروش این بازارچه به نفع بیماران مبتلا به سرطان تحت پوشش انجمن خیریه مهرانه می باشد.

 روز اول این بازارچه با استقبال خوبی از طرف مردم مواجه شد مخصوصا دانشجویان و جوانان حضور فعال و پر شوری در برگزاری روز اول نمایشگاه داشتند.

روز دوم بازارچه خیریه مهرانه با استقبال بیشتری نسبت به روز قبل مواجه شد و این روز تمامی غرفه ها با حضور مردم خیر شلوغ تر از روز اول بود.

 اتفاق مهم این روز حضور خبرنگاران در جمع مردم و تهیه گزارش از نحوه برگزاری این بازارچه و سایر اقدامات مهرانه بود.

 روز دوم بازارچه میزبان عروس و دامادی بود که با لباس عروسی و قبل از رفتن به مراسم عروسی خود در محل بازارچه حاضر شدند.

 ضمنا حضور آقای دکتر سروری رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان و آقای اولا رییس مرکز تربیت معلم شهید بهشتی ،‌ که دانشجویان این دو مرکز از فعالان اصلی این بازارچه هستند ، در نوع خود قابل تقدیر است.

جمعه 29 اردیبهشت ماه 1391 مصادف با آخرین روز بازارچه خیریه مهرانه بود. در این روز که با استقبال بی نظیر مردم مواجه شد ، برنامه اختتامیه همراه با برگزاری مراسم مزایده به نفع انجمن خیریه مهرانه همراه بود. در این مزایده از هر غرفه شرکت کننده ، یک نماینده حاضر بود. یک تی شرت با آرم مهرانه که برگزار کنندگان و دست اندرکاران بازارچه خیریه مهرانه آن را امضا کرده بودند ، یک تابلو نقاشی اثر آقای سینا حسنلو که پرتره جناب آقای پروفسور ثبوتی (چهره ماندگار و رییس هیات امنای مهرانه) بود ، یک اثر گرافیکی با آرم مهرانه روی کنده چوبی ، یک اثر هنری منبت کاری ، یک تابلو بزرگ از نقاشی کودکان و تابلویی که شرکت کنندگان در این بازارچه از روز اول ، اثر انگشت خود را به عنوان یادگاری روی آن زده بودند ، اقلامی بود که در مزایده شرکت داشتند. این مزایده با شکوه با تشویق های حضار و سخاوتمندی خیرین نیک اندیش و بلند همت در پایان رقمی نزدیک به 40 میلیون ریال را به نفع بیماران مبتلا به سرطان جمع آوری کرد.

 در مجموع باید درآمد این بازارچه خیریه به نفع انجمن خیریه مهرانه را بیش از 160میلیون ریال عنوان کرد.

 از زحمات تمامی دانشجویان دانشگاه های شهر زنجان به خصوص دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ، دانشگاه زنجان و مرکز تربیت معلم شهید بهشتی کمال قدردانی و آرزوی سلامتی و تندرستی در کنار خانواده شان را از خداوند مسئلت داریم.

دانلود گزارش تصویری مربوط به بازارچه خیریه -اردیبهشت 91- (3MB)

مشاهده تصاویر 

 

آخرین اخبار