• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

دیدار نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی دوره نهم از مهرانه

روز جمعه مصادف با 8/2/91 جلسه ای با حضور جناب آقای حاج محمد اسماعیلی و تنی چند از اعضای هیات مدیره مهرانه در محل دفتر مرکزی مهرانه برگزار شد.
این جلسه که به پیشنهاد نمایند منتخب مردم زنجان و طارم شکل گرفت ، آقای مهندس وثوق مدیر عامل مهرانه خلاصه ای از فعالیت های مهرانه از ابتدای تشکیل تا امروز ارائه داد. وی با معرفی چهره شاخص و خیر هیات امنا و هیات مدیره مهرانه ، حرکت مهرانه را بر آمده از مردم زنجان دانست که همیشه پیش قدم در امور خیرخواهانه بوده اند. مدیر عامل مهرانه از نحوه ارائه خدمات مهرانه به بیماران مبتلا به سرطان به آقای اسماعیلی گزارش مختصری ارائه کرد.
در بخش بعدی این جلسه آقای محرمی عضو هیات مدیره و مسئول کمیته فنی و مهندسی مهرانه با ارائه توضیحاتی در مورد اختصاص ، خرید و تملک زمین کلینیک تخصصی سرطان ، همچنین نحوه انتخاب مشاور این پروژه ، خاطر نشان کرد: طی چند ماه همکاری ، رایزنی و تعامل همه جانبه با شرکت مهندسین مشاور گنو هم اکنون ، در مرحله تهیه نقشه نهایی کلینیک قرار داریم. این عضو کمیته فنی و مهندسی مهرانه افزود: به لطف خدا و با همراهی خیرین زنجانی هم اکنون در مرحله انتخاب پیمانکار این پروژه هستیم و در تلاشیم تا عملیات اجرایی احداث کلینیک به زودی آغاز شود.
آقای گرانمایه ، عضو هیات مدیره مهرانه ، در تکمیل توضیحات مربوط کلینیک تخصصی سرطان ، به ارائه گزارشی از دستگاه و تجهیزات پزشکی پیش بینی شده در این کلینیک و همچنین چگونگی عقد قرارداد و نحوه خرید دستگاه های رادیوتراپی پرداخت. وی اظهارداشت: دستگاه ها به امید خدا و با پیگیری های مهرانه از طریق هیات امنای ارزی وزارت بهداشت ، همزمان با تکمیل بخش های ساختمانی ، در محل های پیش بینی شده قرار خواهند گرفت.
در پایان نیز آقای اسماعیلی حضور در مهرانه را توفیقی بزرگ برشمرد و گفت: بنده از دور مهرانه را می شناختم ولی امروز که در مهرانه حاضر شده و از نزدیک با فعالیت های آن آشنا شدم ، خداوند متعال را شاکرم. ایشان ابراز امیدواری کرد در طول دوره خدمت خویش به عنوان نماینده مجلس ، در جهت پیشبرد اهداف عالیه و انسانی مهرانه ، تمام تلاش و کوشش خویش را به کار خواهد برد. در پایان نیز نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی دوره نهم ، برای تمام بیماران مخصوصا مبتلایان به سرطان آرزوی بهبودی و شفای عاجل و خدمت گزاران آن ها به ویژه نیکوکاران مهرانه آرزوی توفیق داشت.
در انتهای این جلسه نیز لوح یادبود و تندیس مهرانه به نشانه تقدیر از حضور داوطلبانه آقای اسماعیلی در مهرانه توسط آقای حاج محمد حدیدیان دیگر عضو هیات مدیره مهرانه ، به ایشان اهدا گردید.

تصاویر مربوطه

آخرین اخبار