• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

مدیرعامل مهرانه در سمت خود ابقاء شد

با رای قاطع اعضای هیئت مدیره؛ مدیرعامل مهرانه در سمت خود ابقاء شد

مدیرعامل مهرانه در سمت خود ابقاء شد با رای قاطع اعضای هیئت مدیره؛

مدیرعامل مهرانه در سمت خود ابقاء شد

با رای قاطع اعضای هیئت مدیره مهرانه "مهندس اصغر وثوق" به عنوان مدیرعامل انجمن مهرانه به مدت 2 سال در سمت خود ابقا شد.

در جلسه هیئت مدیره مهرانه که پنجشنبه 11 مرداد 97 در محل سالن جلسات مرکز رادیوتراپی انجمن برگزار گردید، اعضای هیئت مدیره دکتر مینوش مقیمی را به عنوان رئیس هیئت مدیره، مهندس اصغر وثوق را به عنوان مدیرعامل و حاج محمد حدیدیان را به عنوان خزانه دار و جواد گرانمایه را به عنوان نائب رئیس هیئت مدیره به مدت 2 سال انتخاب کردند.

لازم به ذکر است اعضای هیئت مدیره مهرانه که با اعتماد اعضای هیئت امنای مجموعه مجددا انتخاب شدند شامل: دکتر مینوش مقیمی، مهندس اصغر وثوق، حاج محمد حدیدیان، جواد گرانمایه، حاج کمال الدین محرمی، مهندس یونس بازرگانی، مهندس ولی الله بیات، دکتر سجاد محمدی فرد و مهندس محمود یوسفی می باشند. دکتر جلال بهاریان و آقایان علیرضا وثوق و محمد صالحی نیز از بازرسین اصلی و علی البدل مهرانه در این دوره از انتخابات بودند.

همچنین اعضا پس از رای گیری جهت انتخاب مدیرعامل صورت‌های مالی مهرانه را مورد بررسی قرار داده و تصمیمات لازم جهت بهبود در پیشبرد برنامه‌های مجموعه را اتخاذ کردند .

دکتر جلال بهاریان، بازرس اصلی مهرانه پس از ارائه گزارشات سال 96 مجموعه مبنی بر هزینه‌ها و درآمدهای مهرانه در حوزه کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردمی، خدمات دارویی و درمان در جلسه پرسش و پاسخ به سئوالات دکتر آیت‌اللهی و دکتر شعوری و دکتر وفا پاسخی شفاف دادند.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار