• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

برگزاری بازارچه خیریه مهرانه

آئین افتتاحیه هفتمین بازارچه خیریه مهرانه در محل نمایشگاه‌های دائمی کاسپین برگزار می‌شود

برگزاری بازارچه خیریه مهرانه

آئین افتتاحیه هفتمین بازارچه خیریه مهرانه در محل نمایشگاه‌های دائمی کاسپین برگزار می‌شود

با هدف برگزاری جشنواره عید سال 96، آئین افتتاحیه هفتمین بازارچه خیریه مهرانه رأس ساعت 15:30 روز جمعه 13 اسفند ماه با حضور بنیانگذاران انجمن خیریه مهرانه و مسئولان در محل نمایشگاه‌های دائمی کاسپین برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، سمیرا قربانی، مسئول کانون‌های مهر در دانشگاه‌های زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار این انجمن اظهار کرد: این نمایشگاه با همت و همکاری 2 ماهه 125 دانشجو از کانون‌های مهر دانشگاه‌های آزاد اسلامی، سراسری، پیام‌نور، علوم پایه و علوم پزشکی زنجان برگزار می‌شود.

قربانی تعداد غرفه‌های در نظر گرفته شده برای برگزاری هفتمین بازارچه خیریه مهرانه را حدود 20 غرفه عنوان کرد و افزود: شهروندان می‌توانند از 13 تا 20 اسفند ساعت 15 تا 22 برای بازدید در کریدور A نمایشگاه بین‌المللی کاسپین حضور یابند.

وی با اشاره به عرضه زیورآلات و وسایل تزئینی ویژه عید نوروز خاطرنشان کرد: درخت آرزوها از جمله ابتکارات دانشجویان کانون‌های مهر زنجان است و از آنجائی که درناها نماد صلح هستند و در افسانه‌های ژاپن هم نماد رسیدن به آرزوها می‌باشد هر یک از بازدیدکنندگان می‌تواند آرزوی خود را نوشته و به این درخت آویزان نماید و پس از خوانده شدن این آرزوها در پایان نمایشگاه با حضور مسئولان و خیران به مزایده گذاشته می‌شود که در دوره قبل یک نفر تمام این آرزوها را خرید.

مسئول کانون‌های مهر در دانشگاه‌های زنجان تعداد درناهای ساخته شده توسط دانشجویان مهرورز را 5 هزار اعلام کرد و گفت: این درناها، برگ‌های درخت آرزو هستند که حاصل تلاش و کار دست دانشجویان است.

وی ادامه داد: غذاهای عرضه شده در رستوران هم که توسط خیرین تهیه می‌شود کاملاَ در راستای برنامه‌های سلامت‌محور مهرانه در حوزه پیشگیری از ابتلا به سرطان است.

آخرین اخبار