• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

جشن "قلکانه" در مرکز همایش‌های بین‌المللی مهرانه برگزار شد

با حضور کودکان زیر ۱۴ سال/ جشن "قلکانه" در مرکز همایش‌های بین‌المللی مهرانه برگزار شد

جشن "قلکانه" در مرکز همایش‌های بین‌المللی مهرانه برگزار شد

با حضور کودکان زیر 14 سال/

جشن "قلکانه" در مرکز همایش‌های بین‌المللی مهرانه برگزار شد

به منظور گرامیداشت دهمین سالگرد تأسیس انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان و ترویج فرهنگ مهرورزی در بین کودکان و نوجوانان، جشن "قلکانه" با حضور کودکان زیر 14 سال و مسئولان این مجموعه در مرکز همایش‌های بین‌المللی مهرانه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، کمیته قلک مهرانه ویژه برنامه شب یلدای خود را با دعوت از کودکان زیر 14 سال، اعضای هیئت مدیره و مسئولان ذی‌ربط و خیران این مجموعه برگزار کرد.

در جشن قلکانه که به منظور گرامیداشت دهمین سالگرد تأسیس انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان و ترویج فرهنگ مهرورزی در بین کودکان و نوجوانان برگزار شد، گروه نمایش موزیکال "شاد دلان" به سرپرستی سپیده ترخانه، گروه "دستان گویا" به سرپرستی فرزانه قاسمی، گروه موسیقی کودک "چکاوک" به سرپرستی پریسا آهنی برنامه‌های شاد و متنوعی را اجرا کردند.

مهندس جواد گرانمایه، مسئول کلینیک تخصصی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان در جشن "قلکانه" که در مرکز همایش‌های بین‌المللی مهرانه برگزار شد کمک به نیازمندان را از آموزه‌های دینی دانست و اظهار کرد: دانش‌آموزان علاوه بر یادگیری این فرهنگ باید نسبت به یادگیری اقدامات پیشگیریانه از ابتلا به انواع بیماری‌ها از جمله سرطان تلاش کنند.

مهندس گرانمایه با اعلام این جمله که " خوشحالیم که مهر و مهرورزی در جامعه ریشه دوانده است" از تدوین برنامه‌های مسئولان و کارشناسان مهرانه برای داشتن شهری سالم با مردمانی سالم و شاد گفت.

در پایان مراسم از منتخبانی که در مسابقه نقاشی کمیته قلک انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان با موضوع "قلک مهرانه در شب یلدا" بین کودکان با رده سنی زیر 14 سال برگزار شده بود و سایر دست‌اندرکاران برنامه تقدیر به عمل آمد.

 

آخرین اخبار